Vyhledat

Mallorca vol. 2

Aktualizace: led 29

Zdravím Vás přátelé!

Čiči má druhé soustředění na Malorce za sebou a stejně jak minule, to byla pořádná makačka !

Předpověď počasí nelhala, přišla neděle a s ní průtrž mračen. Nebylo to zadarmo, pět dnů tréninku v kuse, aby volno vyšlo právě na dnešní deštivou neděli. Jak jsem minule psala v blogu, že jezdím nejčastěji tři / čtyři dny v tréninku, tak tentokrát jsem posunula své limity a jela dnů pět.

Stejně jako minule, v článku o mém prvním soustředění letošní přípravy, vám ukážu, kde všude jsme byli, co nového jsme zažili a pár čísel k tomu.

Už podle seznamu závoďáků, kteří se na Malorku chystali, bylo jasné, že soustředění bude mnohem zábavnější a pestřejší. Namísto eliťáků, skupinu tvořili junioři, juniorky, kluci U23 a početnější základna holek z MTB rodiny.

První den Soustředění

První den, první trénink a Čičina je vyloučena ze skupiny díky záhadnému zvuku, který byl slyšet při šlapání na velkou pilu.. Původně jsem si myslela, že mi ohnuli v letadle zoubky mého krásného převodníku, ale nakonec jsem po intenzivním hledání příčiny zjistili, že v nejvyšším bodě převodníku se jeden zub dotýká hrany přesmykače. Trénink jsem objela myslím poměrně zdárně za svý. Třikrát kopec Randa a domů.

Druhý den Soustředění

Další den jsme vyrazili do podhoří, trochu nám začalo foukat tak jsme strategicky zvolili trasu, kde nejmíň foukalo :-)

Třetí den a hurá do kopců

Čtvrtý den tréninku "rovinky"

Pátý den který si moc nepamutuju

Šestý volný den

O volném dnu se na Malorku přihnala bouře a celý den propršelo, takže dojít pouze přes dvůr na snídaní či večeři byl poměrně problém zůstat suchý. Dobrovolně jsem tedy zašla jen do sauny a bazénu a volný den jsem si, jak se patří, užila.

Sedmý den a zpátky v sedle

Na deštivé pondělí plynule navazovalo deštivé úterý, tak jsme trochu pozměnili plány a vyrazili jsme autobusem na dopolední fázi do posilovny. Dvě hodinky jsme potili krev, utíkali zpět na autobus, rychle se naobědvali a vyrazili na odpolední švih, už v trochu přívětivějším i když stále deštivém počasí.

Den Osmý dopolední sprška

Už jsme byli smíření, že i další den nebude úplně hezky a podruhé do posilovny, se nám taky už moc nechtělo. Vyrazili jsme v menší skupině, odhodlaných vstříc dešti opět na oblíbenou Randu. Nakonec jsme objeli fajn trénink, byla sranda i defekty a všichni byli spokojení, že nevynechali trénink.

Poslední den za odměnu

Na závěr soustředění, poslední den, nám vykouklo sluníčko a tak jsme toho využili na plný pecky!

A další den hurá domů! Skupina juniorů pokračovala na svěťák v cyklokrosu a zbytek si se vrátil zpět do svých domovů. I já jsem jela na dva dny domů, akorát jsem přeházela věci, zabalila další tašku a hurá na další cestu!