Vyhledat
  • Jana Czeczinkarová

Soustředění na Mallorce - Prosinec 2019 #1

Zdravím Vás všechny z prosluněného ostrova Mallorka !

Tradičně jsem před Vánoce utekla od všech povinností a odletěla se skupinou Dukly na první soustředění této zimy.

Cestování bylo jako vždy na celý den. Sraz jsme měli v neděli 8.12 v 10:00 na Strahovském nádvoří v Praze odkud jsme autobusem odjeli na letiště v Norimberku.

Odlétali jsme kolem čtvrté odpoledne a už v osm hodin jsme večeřeli v našem hotelu Occidental v El Arenalu, kousek od hlavního města Palma de Mallorca.

Budeme tu celkem dvanáct dní a proto jsme zvolili taktiku tři dny tréninku po kterých následuje den volna. Tak se pojďte mrknout, jak probíhal prví třídenní cyklus.

Den první 9.12

V pondělí 9.12, po ranní rozcvičce jsme vyrazili na náš první trénink. Už na rozcvičce jsme věděli, že dnešní den nebude zadarmo a to díky silnému nárazovému větru, který nás už ráno při rozcvičce na pláži překvapil.

Sraz byl na Pláži v 10:00 na pláži a jak to tak bývá, všichni natěšení, rázem se po prvním kopci skupina rozdělila na několik menších skupinek. Kvůli silnému větru jsme se rozhodli schovat se pod horami a tak naše první etapa vedla do města Pollenca a zpět domů.

Den druhý 10.12

Druhý den jsme vyrazili z pláže, stejně jako den předchozí v 10:00. Oproti včerejšímu dnu jela početnější skupina a tolik nefoukalo tak jsme vyrazili na fajnovej trénink po rovinách.

Den třetí 11.12

Třetí den jsem vyrazila s méně početnou skupinkou která se rozhodla vyrazit na horu Orient. Na cestě z hor jsme se stavili v krásné kavárně v městečku Aláro a završili jsme tak třetí tréninkový den před volnem.

Volný den 12.12

O volném dnu jsme vyrazili do města Palma na kafíčko a při cestě nazpátek jsme udělali pár hezkých fotek.

Tak zatím se mějte, za pár dní se zas ozvu s novým reportem :-)